Yang gaat naar China - Reisverslagen van Bianca Taalman - WaarBenJij.nu Yang gaat naar China - Reisverslagen van Bianca Taalman - WaarBenJij.nu

Yang gaat naar China

In 2012 is Yang geadopteerd vanuit China.
Omdat hij heel veel vragen heeft over zijn roots, hebben we besloten dat we in 2019 terug gaan naar China.
Yang gaat deze reis samen met zijn mama maken. Deze keuze is heel bewust gemaakt ivm gezondheidsredenen.
Omdat een rootsreis best wel wat voorbereidingen nodig heeft, zijn we gestart met het uitzoeken wat we allemaal willen zien en bezoeken.
Op de eerste plaats is dit een bezoek aan het tehuis, of dit gaat lukken, weten we niet.
In 2012 was dit nl niet mogelijk om het tehuis te bezoeken. Ook willen we naar het CCCWAA, dit is het bureau in Beijing waar alle adoptiedocumenten liggen.
Zowel Yang als mama hebben er ontzettend veel zin in.
En om later een mooie herinnering te hebben, zullen zowel Yang als mama stukjes schrijven over wat we beleeft hebben en laten er een mooi boek van maken.