Nog 1 week - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bianca Taalman - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bianca Taalman - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Blijf op de hoogte en volg Bianca

10 April 2019 | Nederland, Bergen op Zoom

De spanning stijgt in huize Taalman.

Over een week zitten we (als het goed is) in het vliegtuig.

En ik schrijf expres “als het goed is”, want toen ik gisteren mijn Schiphol app installeerde op mijn telefoon, en daar onze vluchtgegevens invoerde kwam er te staan dat er die dag geen vlucht vertrekt met die vluchtgegevens.

Dus lichte paniek hier, want stel je toch voor dat het eerst volgende vliegtuig met deze gegevens pas een week later vertrekt, hoe ga ik dit dan aan de kleine man vertellen.

Pfff, maar gelijk even de telefoon gepakt en onze contactpersoon van Lotus Tours gebeld.

Zij stelde mij gerust dat het vliegtuig gewoon vertrekt, en mocht dit in het gekste geval niet zo zijn, dan worden we overgeboekt op een ander vliegtuig.

Vandaag hebben we het visum ook binnen gekregen, dus met dit “belangrijke” document hebben we alle paperassen nu compleet.

De koffers zijn intussen van zolder naar de woonkamer verplaatst en liggen open om er alles wat we nodig (denken te) hebben in te gooien.

Hoe spannend het ook is, we hebben er in ieder enorm veel zin in, en we kijken er dan ook heel erg naar uit om voet op Chinese bodem te zetten.

 

Yang:

Ik vind het heel spannend ook dat het dichterbij gaat komen want over een week gaan we al.

Onze visum is vandaag binnen gekomen want dat is heel belangrijk .

Toen ik uit school kwam toen zei mama de vlucht gaat niet door naar Finland .

Maar gelukkig heb mama gebeld naar Liliane van Lotus Tours. 

We zijn de koffers al aan het inpakken. Gelukkig past er allemaal er in !

Want op 16 april gaan we in een hotel slapen en op 17 april gaan we naar Schiphol.

Groetjes Yang


  • 11 April 2019 - 10:19

    Roel Van Tiggelen:

    Yang,

    Wat een gave reis ga jij meemaken! Ik ben een klein beetje jaloers hoor.
    Heel veel plezier en lekker van genieten.

    Groetjes,
    Roel van de F!TFabriek

  • 12 April 2019 - 10:08

    Marion Hendrickx:

    Ik wens jou en je mama een hele mooie reis toe! Na je reis zie ik je weer op het sportveld! Groetjes juf Marion van de Fitfabriek.

  • 14 April 2019 - 19:27

    Marie Louise:

    Lieve yang


    Afgelopen donderdag hebben wij jou uit gezwaaid
    Ik vond het super lief dat jij ons persoonlijk een hand kwam geven eerst ging je naar Laura daarna naar sjaan en Timo
    Toen kwam
    Je naar mij ik kreeg echt tranen in mijn ogen zo lief vond ik het van jou
    Nogmaals wens ik jou en je moeder een hele goeie mooie blije reis
    En ik kan niet wachten om je verhalen te horen
    Geniet ervan samen
    Liefs Marie louise

  • 15 April 2019 - 16:18

    Rian Van Meel:

    Heel veelgeliefd op deze bijzondere reis gewenst..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Actief sinds 16 Juli 2018
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 6137

Voorgaande reizen:

17 April 2019 - 04 Mei 2019

Yang gaat naar China

Landen bezocht: